kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-03-05 - Tr�ttisar

Jag var p� konferens till sent i g�r, och k�rde hem�t helt slut i huvudet. S�g fram emot en l�ngpromenad med Scooby f�r att v�dra hj�rnan. Men n�r jag kom innanf�r d�rren var den ordinarie v�lkomstkommitt�n halverad; bara Macro stod d�r som vanligt.

Scoobs hittade jag i s�ngen. Han lyfte slappt p� huvudet och sa "tjena". Tv� svansvift. Inget mer.

Klart jag blev orolig!

B som varit barnvakt hela dagen skrattade bara. Jo, f�rst hade de h�lsat p� Fakir, och sen Akita, och sist Fari. Inte undra p� att jycken inte orkade kliva ur s�ngen. Han orkade knappt masa sig ut och nattpinka...

I dag har jag sovit bort halva dagen och inte gjort n�t av alla borden. Just nu tickar tv�ttstugetiden bort utan att s� mycket som en strumpa blivit sorterad och bl�tt.

Sent i kv�ll kommer jag f�rst�s att piggna till. S� dags d�.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck