kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-02-16 - Tveh�gsen

�r det n�gon som saknar mina fem senaste rubriker som jag hade som l�nkar h�r intill f�rut? Det var allts� meningen att bes�kare skulle kunna se om de missat n�got ... men jag vet inte om de d�r l�nkarna n�nsin kom till anv�ndning eller om folk g�r som vanligt, klickar p� bak�t-pilen h�r nere f�r att vara s�ker �nd�.

P� tal om bortst�dade saker s� tog jag ju bort kommentarna ocks�. G�stboken skickar mejl till mig n�r n�n har skrivit, men det g�r inte kommentarsfunktionen, s� kommentarer p� gamla noteringar missar jag. :-/

Meeen ... grejerna finns ju kvar, s� om n�n gillade dem, s� s�tter jag tillbaka dem bums. :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck