kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-02-07 - Underligt x 2

Tv� underliga saker:

* B vek ihop sin svarta klubbv�st och h�ngde den �ver armen i l�rdags. "Jag ska l�mna in den h�r och nyckeln i dag", tillk�nnagav han. Det k�nns ... m�rkligt. Han har varit klubbmedlem s� l�nge jag k�nt honom. Nu har han liksom gjort slut med g�nget d� eller? Har han blivit vuxen?

* Tandl�karen provade sin nya punktbl�ster p� mig i dag. Den ska ta bort missf�rgningar fr�n t�nder med bikarbonat - men det funkar inte p� min plastfyllning, det ska nog vara emalj. Ibland missade han lite och d� sved det rej�lt p� l�ppen. Efter�t m�rkte vi att det j�mrans pulvret var �verallt: det knastrade under hans tofflor och hela jag s�g ut som en nypudrad semla. Nyss m�rkte jag att jag har en massa kvar i �rat ocks�... :-/



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck