kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-08-31 - En prydnad f�r skrivbordet

Okej d�, jag erk�nner, jag �r kanske en liten gnutta prylgalen.

N�r jag fick h�ra att Apple sl�ppt nya Imac G5 rusade jag sj�lvklart dit f�r att kolla in den. T�nka sig, de har stoppat in alla grejerna i sk�rmen. Det finns ingen separat l�da f�r h�rddisk, processor och annat kollijox. "Vart tog datorn v�gen?" heter kampanjen.

Snyggt och f�rst�s himla praktiskt, men den k�nns inte lika revolutionerande som n�r G4-kuben och "lamp"-Imac:en kom. D� fattade jag inte hur de kunde kl�mma in s�dan prestanda i det lilla formatet. Sen dess har de b�rbara datorerna blivit allt mer utrustade.

Jomen �nd�. 250 GB h�rddisk och DVD-br�nnare p� samma utrymme som en ordin�r platt sk�rm. Weeeeeee.

Vill ha.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck