kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-08-30 - Projekttr�tthet

Jag �r fortfarande n�jd med bilen. Folk har ju inte sett den andra, s� de tycker att min bil �r s����� fin. Modern, snygg f�rg och lyxigt utrustad. :-)

H�r skrev jag n�gra saker som jag t�nkt g�ra med bilen (rekonditionering, rostskyddsbehandling, bygga om extraljusrampen blablabla), och det f�rde mig in p� en l�ng utl�ggning om mina andra projekt: g�ra klart sl�pvagnen, grusa upp f�r bilar och skotrar, h�str�ja Projektets tr�dg�rd, natta Spitfiren... Jag blev s� tr�tt av att l�sa det att jag raderade alltihop. Kort konstaterat: jag har betydligt fler projekt �n vad timmarna r�cker till.

Just nu orkar jag bara med projekt i den lilla skalan. I g�r hade jag skokv�ll: kasta, laga, tv�tta, putsa, sortera. I kv�ll m�ste jag r�ja av skrivbordet. Jag kan inte jobba n�r jag inte hittar bland papperen.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck