kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-06-13 - Ingen rast �...

Eh, ja, mycket jobb och mycket pyssel, allts� v����ldigt lite dator p� fritiden. Dessutom har jag fortfarande inte orkat r�kna ut vad det �r f�r fel p� bredbandet s� jag sitter p� modem.

Mitt pysslande v�xer f�r �vrigt i kubik. Jag menar, h�r ska man sy en liten slamsa, och f�r �gna en massa tid �t att skicka och h�mta maskinen fr�n service, och sen beh�ver jag tv� knappar och det slutar med att jag sorterar upp hela knapp�sen f�r att hitta maken till den f�rsta som jag veeet ska finnas d�r.

I fredags kv�ll skulle jag tv�tta det nyk�pta tyget till utem�beldynorna, och best�mde mig f�r att tona det i en tredjedel sandbegie f�r att d�mpa den intensivt bl�ndvita bakgrunden. Det tog en �nde med f�rskr�ckelse: det blev stora lila (?!) blaffor �ver alltihop och nu har jag �gnat mer �n tre timmar �t att bleka och tv�tta om alltihop. Men jag �r lycklig �nd�, �ver att det ens gick att r�dda tyget. Thank you, Remol.

Till de nya sm� billyhyllorna har jag dessutom byggt m�ttanpassade l�dor till Bs hundratals serietidningar. Sex l�dor klara, det ska bli minst det dubbla. Tog ocks� n�gra timmar...

Ja, som ni f�rst�r d� s� var ju inte hemmet i ordning till 6 juni som planerat. Jag �r n�jd om det kan vara klart till 6 augusti, n�sta �r.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck