kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-06-17 - Viktigt meddelande

En snabbis bara. Diarylandet �r ofta �verlastat nu och man f�r passa p� n�r man f�r en g�ngs skull kommer �t att skriva...

Jobben hopar sig. Jag har mycket som borde utr�ttas men en livskris har kommit emellan, inte min men n�gon annans, och det tar tid och kraft att coacha. Jag f�r l�nga brev som v�cker m�nga tankar och tar timmar att svara p�, men det �r viktigt och k�nns konstruktivt, s� jag prioriterar det. Jobbet, n�, jag f�r kanske en skopa ovett om det inte �r klart i tid, men jobbet �r inte livet.

I s�dana h�r stunder p�minns jag om hur viktigt det �r att v�rda det man har, att kolla l�get d� och d� och g�ra n�n liten vardagsservice. Folk tror att en bra relation sk�ter sig sj�lv, men s� �r det inte. Den �r snarare som en krukv�xt. Gl�mmer du att vattna den s� har du TUR om den �verlever - men hur m�nga ser sina f�rh�llanden s�? Jag skulle vilja se lite fler tr�dg�rdsm�stare med ambitioner och strategier d�r ute i relationsdjungeln... Det �r inte omplantering en g�ng om �r som g�ller, det �r de regelbundna sm�sakerna som avg�r om din relation ska v�xa eller f�rtvina. Och det b�sta av allt, i dag �r en lika bra dag som n�n annan. V�nner, om ni inte redan har gjort det, s� s�g eller g�r n�t litet rart f�r era �lskade i dag, s� har det varit n�n mening med den h�r textsnutten ocks�. Tack. :-D <3



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck