kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-06-16 - Snart p� jobbet

Under rubriken "hemmets eftersatta underh�ll" har jag:

* �ntligen frostat av frysen

* och planterat ut balkongl�dev�xterna som f�rtvinat i sm� planteringsl�dor i k�ksf�nstret sedan i april-maj. Vilket f�rmodligen var on�digt besv�r eftersom de redan verkar misst�nkt n�ra lusd�den, och troligen d�r av k�ldchock inom kort eftersom jag tycker att gradvis utskolning �r alldeles f�r jobbigt. Men jag har i alla fall planterat ut dem. Det ser f�r sorgligt ut. N�gra magra st�nglar med sm�vissna blad p�. :-)

I midsommar �r jag bjuden p� sl�ktkalas, Bs sl�kt, har jag sagt det? Bara ordet ger mig stora sk�lvan. Men s� kom jag p� att jag redan k�nner minst 22 av de 34 som kommer, och d� blev det lite mindre skr�ckigt. Jag vet inte varf�r men jag blir mer och mer folkskygg f�r varje �r. Inte i jobbet dock, d� kliver jag utan st�rre besv�r upp p� en scen framf�r 600 personer och g�r det jag ska, men kalas g�r mig nerv�s. Max �tta personer till middag, det �r lagom med mina m�tt.

Jag ska jobba heltid den h�r veckan. Kan inte minnas n�r det h�nde sist. Det m�ste vara minst tv� m�nader sedan. Och sen tar jag semester! *truddeluttipompomtjolavipp*



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck