kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-04-23 - Snart tiotusen. Eller?

Jag har med viss sp�nning f�ljt min r�knare p� sistone. Det �r ett �r och tre dagar sedan jag stoppade in den, och ett tag trodde jag att den skulle sl� �ver 10.000 visningar lagom till �rsdagen, men det dr�jer nog tre dagar till.

� andra sidan har jag en precis likadan r�knare p� en annan webbplats som jag administrerar, och d�r visade det sig att den missar vissa surfare. R�knaren visade noll tr�ffar en dag n�r vi visste helt s�kert att Nisse eller Pelle hade varit inne, och trots att vi visste helt s�kert att vi hade australiensiska bes�kare fanns de inte registrerade. D�rf�r skaffade jag en r�knare till p� samma sida f�r att kunna j�mf�ra siffrorna. Enligt den f�rsta r�knaren har sidan till i dag haft 181 bes�k p� sedan 11 oktober. Enligt den andra r�knare har sidan haft 816 bes�k (1029 inklusive reloads) sedan 25 november.

�h. Jag kanske skulle l�gga in en r�knare till h�r ocks�?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck