kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-04-24 - Besvikelse

Under tre timmar i kv�ll var jag n�stan hund�gare. Det �r ett �r, tv� m�nader och tre dagar sedan sist.

Jag hade bokat hunden, planerat h�mtningen och v�ntade bara p� bekr�ftelsen. F�r en kvart sedan fick jag h�ra att det h�nt saker med en annan familjs adoptivhund, och att de hade f�tt �min� ist�llet som tr�st. De hade ju v�ntat och l�ngtat i m�nga m�nader.

Visst. Jag hade ju intalat mig att inte ta ut n�t i f�rskott, men nu k�nns det �nd� Suck.

Denna dag har jag �ven eskorterat en v�ns mycket sjuka katt till den sista vilan. Pl�tsligt k�nner jag mig v�ldigt tr�tt av allt k�nslom�ssigt jojjande. Jag g�r nog och l�gger mig nu.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck