kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-03-27 - P� tillv�xt eller utrensning

Jag antar att jag h�ller p� att gr�dda n�n fiffig tanke djupt i det undermedvetna, f�r jag k�nner mig inte s�rskilt meddelsam. Det snurrar en massa i huvudet men inget som �r klart att s�gas. R�tt som det �r kanske det bara har f�rsvunnit ocks�, som r�k skingrad av en fl�kt. Man kan aldrig s� noga veta.

N�h, jag h�ller inte p� att ladda upp f�r n�got stort avsl�jande eller en knakelibrakurladdning. Det �r bara livet i st�rsta allm�nhet som tar plats i huvudet.

I kv�ll har jag f�tt healing. Det k�ndes inget s�rskilt, men jag f�r v�l v�nta ett tag och se om det blir n�t mer. Tr�ningsv�rk kan man f�, sa hon.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck