kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-08-21 - sommaren �r f�r kort!

Det fina v�dret utanf�r f�nstret l�mnade mig ingen ro - s�rskilt inte sen K sa att det skule vara slut p� det snart, enligt v�derleksrapporten.

S� jag packade katterna och bilen och for till landet. I dag har jag slagit vass i sj�n igen. Fortfarande inte klart. Jag �ker dit igen i morgon, p� l�nad tid.

Egentligen har jag ett br�ttomprojekt som jag m�ste g�ra klart, bums. Jag finner bara inte ro nu i sommarens elfte timme. Snart �r den slut, h�sten kommer n�rmare, jag k�nner det i luften ibland och n�r vi var p� "v�lkommen-tillbaka-efter-sommaruppeh�llet"-m�te i g�r var alla brunbr�nda och v�lsemestrade utom jag. Vart tog min sommar v�gen? Ja, ja, jag vet att det bara �r knappt sex veckor till min l�ngledighet men nu har jag sommarabstinens.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck