kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-08-19 - uppskjutarens bek�nnelse.

Min of�rm�ga att ta itu med saker i tid (och att vara tusen procent petig n�r jag v�l s�tter ig�ng) har nu resulterat i att jag

1) inte kom iv�g till stugan vid sj�n i helgen trots att det varit kalasfint v�der p� dagarna, sol och 25-30 grader i skuggan. Perfekt f�r vadande vassr�jning. :-(

2) �gnat en massa timmar �t att gruva mig. Inte bra f�r v�lm�endet.

3) har n�stan h�lften ogjort trots att jag slavat vid datorn tio timmar i dag. (F�rl�t, ig�r, klockan har passerat midnatt och det �r redan m�ndag.)

4) har druckit alldeles f�r mycket te, stoppat i mig kopi�sa m�ngder godis och bitit bort naglarna under min kreativa v�nda. Blodsockret slog i taket vid midnatt. Det kommer att sabba min natts�mn.

4) bekymrar mig �ver hur jag ska hinna allt den h�r veckan, eftersom f�rra veckans plikter sl�par efter.

5) funderar p� hur jag ska undvika att historien upprepar sig. Hj�rnoperation, medicinering, kognitiv tr�ning, inf�rskaffande av elak och kontrolltokig �vervakare, gruppterapi med Anonyma Uppskjutare, byte av arbetsuppgifter? Alltihop p� en g�ng kanske?

6) �r f�rbannat less p� att jag g�r s� h�r. Och �nd� kommer jag g�ra precis likadant igen och igen och igen. Skit.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck