kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-08-11 - liekvinnan i sj�n.

Nix, jag lyckades inte h�lla mig fr�n datorn. Satt i g�r kv�ll med 40 olika bakgrunder och mixtrade dels med bostadsr�ttsf�reningen och dels n�got �t mig sj�lv, men inte en enda passade. Suck.

I dag har vi varit vid sj�n. Ja, jag har till och med varit i sj�n, i tre timmar ungef�r. Slog vass med lie och sl�pade upp sjunktimmer p� land. Hann ungef�r en fj�rdedel av den yta som borde rensas i f�rsta v�ndan. Nu dricker jag c-vitamin och suger p� n�gra esberitox bara f�r s�kerhets skull. Eftersom jag l�tt f�rkyler mig var det kanske inte s� listigt att vada omkring i tre timmar, men d� var jag ju s� inspirerad... och det k�ndes varmt. Juh.

Jag kn�ckte liebladet och halva f�rsvann i dyn, s� pappa f�r v�l leta n�r vattnet �r mindre grumligt. Klantkarin. Fast det gick bra att hacka vass med stumpen ocks�.

K drog iv�g p� sitt livs f�rsta solo-roddtur. Vi andra stod kvar vid stranden och glodde oroligt n�r hon f�rsvann mot horisonten. Om det b�rjar bl�sa �r det inte kul att ro, s�rskilt inte om man �r ovan och har sv�rt att styra och parera. Fast �sch, det �r ju en liten sj� och p� kv�llen brukar det bl�sa in mot land, s� f�rr eller senare hade hon v�l kommit till r�tta. ;-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck