kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-08-15 - tr�ningsv�rk och h�staktiviteter.

Vilken ovanlig tr�ningsv�rk jag fick efter sj�r�jningen. Nysa, hosta, snyta sig - det k�ndes minsann b�de i revbenen och magen, fast liksom j�mnt runt om, som om jag precis hade lagomtr�nat hela muskelkorsetten. Borde jag g�ra om, snart, innan det blir kallt i vattnet. Kanske i helgen?

Nacken, axlarna och armarna tar stryk vid datorn. Jag kan inte ta datorfritt och d�rf�r f�rs�ker jag avlasta genom att anv�nda v�nster och �ndra h�jd p� stolen, men resultatet �r bara att jag f�tt ont p� b�da sidorna. Och i g�r kv�ll fick jag kreativt fnatt och satt vid k�ksbordet och m�lade i tv� timmar. Hemskt obra f�r axlarna.

Vi har best�mt h�stens aktiviteter i bostadsr�ttsf�reningen: Surstr�mmingsfest, f�redrag av n�rpolisen om s�kerhet (personlig och i l�genheten, det finns m�nga ensamma pension�rer h�r som l�ser tidningen och blir oroliga), stavg�ng med Korpen och adventsfika med pyssel. Vi hade m�nga, m�nga fler id�er p� papper men vi f�r v�l se om det kommer n�gra p� det h�r f�rst.

I morgon f�r jag resultatet av mitt layout-fuskande. Jag gruvar mig. Best�llde inget provtryck.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck