kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-05-10 - det blev inte som jag t�nkt.

Jaha, det var det kalaset. F�r min del i alla fall. B l�r inte komma hem p� 10-12 timmar �n, och d� �r han nog knappt i skick att g� sj�lv.

Jag skulle bjuda honom p� f�delsedagsmiddag och hade konspirerat med sl�kten och n�gra av hans b�sta v�nner, bokat l�ngbord p� restaurang och meddelat tider. Det skulle bli en �verraskning �t B, men ist�llet var det jag som blev �verraskad. Ett g�ng av hans kompisar kom oanm�lda och tog v�ra platser. Lyckligtvis fanns det ett annat ledigt bord som jag, mams, paps och lillasyster fick, men jag blev s� besviken. D�r satt vi i v�rt h�rn och tittade p� n�r de andra stojade vid l�ngbordet. Jag k�nner mig undanskuffad fr�n kalaset men vill inte br�ka - det �r ju hans fest, och hans v�nner. Vi betalade hans mat och gick.

�h, ni �r f�rst�s nyfikna p� presenten. Vi startade en insamling till ny kl�dsel i hans j�nkare, en Ford Custom fr�n 1958. Det blev 8300 kronor.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck