kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-05-09 - man �r som man �r.

Ja jisses, ibland g�r det undan. Jag b�rjade i senaste laget ringa runt f�r att jaga ihop folk till en kurs i Ume�. Lyckades �verm�ttan v�l! Sen ringde de fr�n Ume� och sa att kursen var inst�lld p� grund av f�r f� deltagare. D� best�mde vi oss raskt f�r att g�ra en h�r. Nu tror jag att det mesta �r riggat, fast f�rst�s p� bekostnad av det jag egentligen skulle ha gjort och mer obetald �vertid blir avgjort f�ljden. Precis som vanligt. �r det flexibelt eller disciplinl�st?

H�romnatten blev jag sittande med en hemsida �t bostadsr�ttsf�reningen. Den �r uppe och fungerar, men jag �r tr�tt p� min fantasil�sa design. Jag �r ingen Photoshop-virtuos. Jo, jag vet hur programmet funkar men jag kan liksom inte pussla ihop f�rger och former till n�got vackert. Sen surfade jag in p� Riksbyggens l�nksida och rotade mig igenom ett tiotal andra bostadsr�ttsf�reningars sidor. Tja s�ger jag bara - min design m� vara trist men jag har i alla fall ordning p� funktion och inneh�ll.

I morgon �r det f�delsedagskalasdag, men f�rst m�ste jag jobba. Och dessutom har jag deadline p� ett jobb som inte �r klart. Huu. Ska jag g�ra det nu, halvtolv p� kv�llen? Eller i morgon klockan sex?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck