kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-04-14 - ov�ntade guldsmulor.

Jod�, jag har jobbat i dag ocks� fast det �r s�ndag. Ett par dagar till �r det abnormt full rulle, men n�r man hittar s�nt h�r i epostl�dan k�nns det som man kan hanka p� ett tag till:

"jag m�ste bara s�ga att jag blir s� himla imponerad av allt du g�r i j�mtland! du har s� himla m�nga bra id�er!"

"Vill ocks� tacka f�r ett mycket bra program och arrangemang n�r jag var i J�mtland. Du �r verkligen skicklig p� att f� till bra program! Tack s� mycket, kommer g�rna igen!"

"tack s� j�tte mycket! S� glad jag blev n�r jag l�ste igenom det! ... vi kommer anv�nda denna i skolorna! Jag har n�mligen saknat n�got s�dant h�r men denna blir j�ttebra! Tack s� mycket �nnu en g�ng!"

Jag spar dem i min hemliga skattkammare (n�ja, hemliga, det �r en mapp som heter tillrop i epostprogrammet ...) till gr�are dagar.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck