kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-02-03 - snart styvst�rkt.

Vuxenpo�ng l�ste jag om i en n�tdagbok f�r ett tag sedan, kommer bara inte ih�g vems. Dylika po�ng f�r man tydligen genom att vidta l�ngkok eller storbak, inneha julgardiner samt andra vuxna f�reteelser. F�rmodligen tar jag storslam i po�ngligan med mitt senaste f�rv�rv: en tub st�rkelse. Nj�, det �r inte s� pretto som det verkar. Jag hatar att stryka, men jag �lskar storskjortor. Man klarar sig ganska l�ngt med att sl�ta ut, str�cka och l�ta dem torka p� galge, men knappsl�arna skr�vlar sig �nd� och d� blir det till att rota fram strykj�rnet. P� tuben st�r det att st�rkelsen sitter kvar 6-8 tv�ttar. Jag r�knar allts� med att strykj�rnsinsatserna ska minska i motsvarande grad. �terkommer med rapport om resultatet...



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck