kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-01-20 - missn�jesdeklaration.

Fr�n och med nyss och alldeles nu:

* �r jag sur f�r att jag inte kan best�lla grejer via Hal�ns webbutik. Kl�pare!

* har jag kastat bort en halvtimme med att l�sa en fr�mmande m�nniskas a-�-lista p� webben. Jag tror inte att jag skulle tycka om henne om vi tr�ffades.

* borde jag ha �tit frukost f�r en timme sen redan.

* kunde jag vid det h�r laget ha hunnit till H�garna f�r att h�mta hunden.

* avskyr jag fortfarande hur det ser ut h�r hemma. Fult och r�rigt!

* undrar jag hur l�nge det ska ta innan jag blir m�nniska igen? Jag har varit olycklig och of�retagsam i snart tv� m�nader. Massor av saker ska g�ras men jag bara glor tomt framf�r mig. Eller sover.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck