kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-01-21 - nya, f�rb�ttrade versionen...

Nu ska jag bli en ny, b�ttre m�nniska - igen. Egentligen smygstartade jag redan i g�r genom att r�kna ut k�rjournalen och laga ett trasigt lakan och l�gga mig f�re tolv. (Tv� minuter i, men i alla fall, det var ju inte _efter_ tolv...) Det var ganska duktigt.

I morse klev jag upp direkt n�r klockan ringde, bara en s�n sak, och i f�rmiddags �gnade jag en timme �t en grej som jag gruvat mig f�r i flera m�nader. Sedan jag �tit hemlagad gryta rotade jag fram uppgifterna som facket beg�rt in och stoppade blanketten i brevl�dan p� en g�ng ist�llet f�r att l�gga den p� h�g. Duktig, duktig.

Efter lunchen tvingade jag B att b�ra ut den tunga l�dan som st�tt i hallen j�ttel����nge. Uppgradering till nya f�rb�ttrade versionen �r inte helt riskfritt f�r omgivningen.

Nu ska jag *peppar peppar* g�ra en timme till med den d�r grejen som jag gruvar mig s� f�r. Det �terst�r m�nga, m�nga timmar men varje avklarad �r en mindre. Hogatjackahogatjackahogatjacka.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck