kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-10-02 - kommande begivenheter.

Jag �r inne i en period n�r det �r mycket roligare att l�sa vad andra har skrivit �n att f�rs�ka f� ihop n�gra rader sj�lv. Mitt privatliv �r h�ndelsefattigt och det finns v�l gr�nser f�r hur mycket jobbsnack man kan servera v�rlden. Det blev inte ens Ally att skriva om i kv�ll f�r jag har varit p� jobbm�te.

S�, ot�ligt surfar jag nu runt hos n�tv�nnerna och suckar: Har de inte skrivit n�t �N - det �r ju flera daaaaaaar sen sist. Tv�, eller i alla fall en.

P� fredag �r jag och B bjuden p� middag med dans av bostadsr�ttsf�reningen, som tack f�r ett jobb jag gjort. S�ger bara det: GIII och Sten & Stanley. Gissa styrelsens medel�lder?

P� fredag fyller dessutom mamsingen �r. Tips till h�gade gratulanter.

Si, det gick ju faktiskt att f� ihop n�gra rader. Nu ska jag nanna.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck