kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2008-09-23 - Den eviga flyttfr�gan

Nope, jag kommer fortfarande inte in p� min gamla FTP-server. Det �r nog bara att inse att den �r f�rbrukad... Den h�r till ett ISDN-abonnemang som jag hade till kontoret i b�rjan av 2000-talet. Det f�niga �r att bilderna ligger kvar, det �r bara FTP:n som inte funkar.

Jag har tillg�ng till flera FTP-servrar men ingen av dem �r l�mplig f�r att h�rb�rgera privata dagboksbilder.

Inga f�nsterm�lningsbilder i dag heller allts�.

Detta v�cker nytt liv i den urgamla fr�gan: Ska jag flytta fr�n dagbokslandet?

Mams och K h�vdar dessutom att denna min dagbokssida �r nedlusad med illvilliga reklampopups. N�gra s�na ser varken jag eller A n�r vi g�r in h�r. G�r ni?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck