kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2006-08-03 - N�got att se fram emot

Sex dagars semester har jag haft i sommar, plus n�gra stulna halvlata dagar mitt i veckorna och f�rh�llandevis lediga helger.

Denna uteblivna l�ngledighet beror inte p� att jag har s� fantastiskt mycket jobb, utan p� att jag inte f�r n�got f�rdigt, vilket i sin tur huvudsakligen beror p� att jag v�ntar p� att folk ska leverera sm�grejer till mig, vilket de inte g�r, eftersom de har semester eller jobbar som intensivast med annat, och s� �gnar jag hela dagar �t att jaga dem via epost och mobiltelefon.

N�sta vecka m�ste allt vara klart, och jag tror minsann att det faktiskt kan vara det. Men d� m�ste jag genast kasta mig in i n�sta mastodontprojekt som det numera �r alarmerande br�ttom med.

Som tr�st planerar jag en minitripp, fyra dagar i London, i slutet av september. Ahhh, London... :-) Det �r �ratal sedan jag var d�r sist. Kommer knappt ih�g tunnelbanelinjerna. Jag m�ste leta fram A-Z-kartan och guideb�ckerna! F� se nu, de ligger f�rmodligen l�ngst ner i en l�da i f�rr�det p� landet. Ja ja, det �r ju inte september �n.

F�r �vrigt har Scoobs beg�tt kanotpremi�r. Han var j�tteduktig och l�g alldeles stilla, utom n�r n�n (n�mner inte namn men det var inte jag :-) oavsiktligt skyfflade sj�vatten p� honom med paddeln. Fyra g�nger...



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck