kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-11-07 - repris, is, fis...

S�pberoende? M�tet drog ut rej�lt p� tiden s� jag missade Felicity i m�ndags men lillasyster visste r�d: Det �r repris p� s�ndagar kl 14. Det k�nns n�stan som att jag m�ste skriva upp det. Vad kallar man det f�r att det inte ska bli pinsamt om n�n tjuvtittar i almanackan? Rekreation? Relationskurs?

V�xthuseffekten. Jag har �ntligen t�mt och frostat av frysen. Det har st�tt p� att g�ra-listan l�nge. Inte tyckte jag att det var s�rskilt mycket is, men n�r jag m�tte sm�ltvattnet (kn�ppt va, ;-) blev det 1,9 liter! Det ger en ny dimension �t rapporterna om sm�ltande pol-isar och dess konsekvenser.

Pre-praktik. I g�r tr�ffade jag fyra ungdomar som ska praktisera hos mig i tre veckor. M�jligen blir de fem sammanlagt. Jag har t�nkt ut en massa saker som vi kan g�ra, beroende p� vad de har lust med. Det blir kul! Fast sen m�ste jag nog sova i ett par dagar.

K�nslig mage. Mollehunden har j�tteont i magen igen f�r fj�rde g�ngen i �r. Den h�r g�ngen vet jag inte riktigt vad det beror p�. Kanske att han fick ett k�ttben, kanske f�r lite promenad, kanske... Det medf�r i alla fall blixtakututryckningar. I g�r natt var jag ute en timme mellan tv� och tre i fem minusgrader utan strumpor, l�ngkalsonger, m�ssa eller handskar. Lampan i hallen �r trasig men jag lyckades f� p� mig maka skor i villervallan. Nysn�n som virvlade upp f�r varje steg isolerade v�rlden s� att det enda som h�rdes var hundens hulkande, st�nande och pruttande. Nu har mamsingen l�nat med sig sjuklingen s� att jag ska f� sova och jobba.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck