kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2008-09-03 - Tv� veckor senare

* Stumpan har �tit upp sin medicin och jag hoppas att hon m�r bra. Det ser s� ut. Fast jag tror att hon har besv�r med t�nderna.

* Jag har varit i huvudstaden p� arbetsm�te och sedan blev det tid att tr�ffa T. Vi sprang i aff�rer och �t trer�ttersmiddag. Roligt. :-)

* Mindre skojigt var det att �ka natt�g �t b�da h�llen. F�rr kunde jag sova under n�stan vilka f�ruts�ttningar som helst. Nu kan jag det inte. Helt klart inte p� t�g.

* Jag har packat sex kartonger b�cker och jag tror det blir tv� till. Nu b�rjar det finnas lite luft i hyllorna och jag har gjort fler insikter. Jag har packat undan flera dyra inredningsb�cker av Lage Stone och jag inser ju nu att jag inte har samma smak som den karln, s� varf�r forts�tta k�pa dem? Jag borde verkligen inte k�pa pyssel- och inredningsb�cker som jag inte bl�ddrat i. � andra sidan �r n�gra av mina favoriter just s�dana som jag k�pt via n�tet och aldrig hade kunnat k�pa om det vore ett grundkrav att jag skulle ha bl�ddrat i dem f�rst. S� jag antar att jag kommer att forts�tta k�pa b�cker endast med ledning av omslaget, och forts�tta sortera ut dem.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck