kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2008-08-20 - Onsdagsgr�tt

Bes�ket hos veterin�ren tog n�stan tv� timmar. Vi har fortfarande ingen f�rklaring till de akuta bekymren h�romkv�llen, men unders�kningen bekr�ftade att Kornelia har en obotlig leversjukdom. Blodprovet visade ocks� att hon har en infektion, oklart var den sitter.

Jag har k�pt antibiotika, B-vitamin och ett nytt foder (som hon inte vill ha) men den �ppna fr�gan h�nger som ett stort svart moln �ver mig vart�n jag g�r. Jag kan r�dfr�ga hur m�nga kloka personer som helst men avg�randet och ansvaret ligger hos mig. Situationen g�r mig f�rtvivlad. Jag vet ju att tiden h�ller p� att rinna ut f�r b�da katterna.

Jag har f�r mig att jag brukar k�nna mig ganska upp�t p� h�sten men det g�ller inte i �r. Jag har en rej�l svacka men kan inte peka p� orsak och verkan. Det �r v�l snarare m�nga sm�saker som grundar k�nslan av uppgivenhet, som i sin tur driver spiralen.

En solstr�le sol br�t just igenom gr�diset utanf�r mitt f�nster. Jag hoppas att solen kan l�tta mitt sinne ocks�.




� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck