kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2008-08-19 - Tisdag

Lillstumpan �r sjuk! Jag vet inte vad det kan vara f�r fel. N�got d�rinne i magen �r p� tok. Sent i g�r kv�ll sp�rrade jag in henne med s�ng och matkopp i badrummet f�r att hon inte skulle springa runt som en osalig ande och g�ra sm� blodfl�ckar �ver hela huset. :-(

I dag ligger hon lugnt p� soffan. Urinsten kanske?

Jag har knappat in mitt telefonnummer i veterin�rens svarssystem och v�ntar p� att bli uppringd.

A har vinglat i v�g p� min bromsl�sa cykel igen, denna g�ng med ryggs�cken fullproppad med frukostmaterial. Han kommer hem till lunch. Meningen �r att han ska jobba hemifr�n p� eftermiddagarna. I g�r kunde han inte logga in s� n�gon inst�llning beh�ver �ndras n�nstans.

Jag slavade flitigt med jobb i g�r men kom �nd� n�stan ingenvart.

V�dret �r dimmigt och gr�tt och s� k�nner jag mig ocks�. *suckar*



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck