kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2008-08-18 - M����ndag

I dag har jag polerat skrivbordsskivan och golvet under bordet med te. Jag har �ven marmorerat ett skrivblock och ett notisblock samt gjort ljusbruna kanter p� mina almanackor.

Dessa inredningsaktiviteter var inget jag hade planerat f�r dagen men det �r ju trevligt n�r man kan improvisera med det som kommer i ens v�g.

Nu m�rker jag att skrivbordsstolen ocks� r�kade ut f�r det ljusbruna Niagarafallet. Kl�dbyte. Fint folk brukar ju kl� om f�re m�ltid s� det �r v�l passande att jag g�r det nu till lunch d�.

A l�nade min n�st intill bromsl�sa cykel och trampade i v�g till jobbet i h�llregn i morse. V�l d�r visade det sig att det �r han som �r fikachef denna vecka. Han skulle allts� ha beh�vt bil f�r att �ka och handla till 20 personer... men A kan inte �ka bil �n, det bevisade sig i fredags n�r han �vermodigt �kte till hobbybutiken och fick sota f�r det med spr�ngande �ronv�rk sedan.




� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck