kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2008-04-29 - Planer f�r helgen

Dagens konversation:

Lill-K: � Kommer du till oss p� torsdag?
Jag: � Ja.
Lill-K (best�mt): - Du ska stanna heeeela dan!
Jag (os�kert): � Jaha, ska jag...?
Lill-K och M (i k�r): � JA!
Jag: � Mmhm.

Lill-K: ��Du f�r inte ta med A.
Jag (triumferande): � Redan �tg�rdat!
Lill-K (oroligt): � Hur d�?
Jag (st�ddigt): � Jag sa till honom att "du f�r inte f�lja!"
Lill-K (oroligt): � Meh. T�nk om han blev ledsen d�?
Jag (triumferande): � Neeh. Jag sa att vi skulle prata och prata och prata och prata, och sen skulle vi dricka kaffe, och sen skulle vi prata och prata och prata. � d� sa han "n�e, jag vill INTE f�lja, det spelar ingen roll hur mycket du tjatar!"



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck