kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2008-01-04 - Nytt �r, samma gamla trad

P� mitt skrivbord ligger ett berg av papper, tidningar, broschyrer och mappar som ska sorteras och arkiveras alternativt kastas. Optimist som jag �r s� trodde jag att det skulle bli tid f�r s�dant under julledigheten. Jag trodde ocks� att jag skulle skriva de sista fakturorna, st�mma av telefonspecifikationer och slutf�ra bokf�ringen lagom till �rsskiftet. *gurglar av skratt*

Jor�. Allt �r sig likt.

Men jag har �tg�rdat och kastat ett par hundra mejl, och arkiverat f�rra �rets dagboksnoteringar. Det blev strax under 90, i snitt en var fj�rde dag. Jag tror inte att jag kommer vara s�rskilt mycket flitigare i �r. Men jag gillar att ha det h�r arkivet att bl�ddra i ibland, s� n�nting ska jag skriva, emellan�t, hela 2008. Det �r ett l�fte.

I morgon fyller T �r *vinkar*. Jag ska ringa och s�ga grattis, och sticka en massa varv p� tr�jprojektet som jag h�ller p� med. Headset till b�rbar telefon �r fanastiskt.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck