kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2007-12-31 - Sista dagen p� �ret

Den lilla mamman undrade oroligt om jag varit p� d�ligt hum�r i tre veckor eftersom det var s� l�nge sedan jag skrev sist...

Jag hade mycket att g�ra f�re jul och n�r julledigheten v�l inf�ll s� har jag undvikit att sitta vid datorn. Ist�llet har jag broderat ett omslag till ett fotoalbum, sytt ett lappt�cke till A:s nyaste syskonbarn och klippt till delar till en racingv�ska �t A (den har st�tt p� att g�ra-listan i n�t �r nu...) Och s� har jag varit f�rkyld, f�rst p� julafton och sen i dag p� ny�rsafton. Jag v�ljer mina tillf�llen med omsorg. :-)

Nyss hemkommen efter ny�rsmiddag med grannarna ska vi nu fira in tolvslaget vid TV:n. Det h�r blir den sista noteringen f�r �ret. F�rhoppningsvis blir det mer skrivet n�sta �r.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck