kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2007-11-18 - Inbromsning

Jag skulle bra g�rna vilja veta var det d�r inl�gget som jag med stor m�da plitade ihop i f�rmiddags tagit v�gen... Gl�mde jag trycka p� publicera-knappen?

I g�r var en m�rkv�rdig dag. Ett projekt som jag jobbat med i n�stan tre �r h�ller p� att avslutas och vi firade med champagne, cider, snacks och mingel. (Ledtr�d: kolla min firmasida...)

Lite nerv�st var det att h�lla tal.

Lite nerv�st �r det ocks� att se vad tidningen skriver om alltihop p� m�ndag.

�nda in i det sista (till i fredags eftermiddag) har saker h�ngt i luften. Varje dag har inneburit nya utmaningar att l�sa. Allt som kunnat g� snett har gjort det, och allt lyckades vi med god hj�lp l�sa.

Projektet har varit en l�ng, l�rorik resa och jag har fortfarande inte riktigt landat i den nya situationen som �r att fullt ut acceptera att "s� h�r blev det" (med alla inbillade och eventuellt verkliga brister) och komma till ro med att det inte l�ngre finns n�got att g�ra, putsa eller l�sa; inget som kan g� p� tok eller m�ste bevakas.

Jag har lite efterarbete i kommande vecka. Dokumentation, registreringar och s�nt.

St�nga av processerna. Avsluta. F� distans till alltihop.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck