kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2007-11-06 - R�ttan p� repet...

Uppgraderingshistorien tar aldrig slut. Jag har mallar i Word som blir oanv�ndbara n�r jag uppgraderar. Ny version av Word kostar massor av st�lar. Av en h�ndelse hittade jag ett komplett Office Home Edition p� kampanjpris, 620 kronor. Det verkar f�r bra f�r att vara sant. Kan ha att g�ra med att Office kommer i ny version snart. Eller s� har jag missat n�t finstilt. Men jag har best�llt s� nu v�ntar jag sp�nt. Igen.

Digitalkameran har ocks� orsakat lite investeringsbryderier. Jag beh�ver ett st�rre minneskort men det inneb�r att varje fotosession kan fylla upp till 2 GB och d� ryms inte backupen p� cd-skiva. Jag borde �verg� till dvd men jag har ingen br�nnare.

Det �r precis det jag beskrivit tidigare: Har man saker s� m�ste man ha mer saker, och snart �gnar man mer tid �t service och underh�ll �n �t att faktiskt anv�nda grejen till vad den �r t�nkt f�r.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck