kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2007-11-01 - Sedan sist

* Jag har varit p� dop! O sken som en sol genom hela ceremonin. Fantastiskt rart barn. Fantastiskt s�t ocks�. Och s� trevliga f�r�ldrar. Stolt moster minsann.

* Jag har varit till Ikea och noterar i protokollet att f�r f�rsta g�ngen n�nsin var vi klara f�re st�ngningsdags. (Det kan bero p� att vi hade fem timmar p� oss och det bara fanns tre punkter p� v�r shoppinglista.)

* Jag har varit p� releaseparty i huvudstaden. Det var trevligt. N�stan b�st av allt var att jag slapp s�ga n�t i mikrofonen. :-)

* Jag �kte natt�g hem. Jag hade blixtrande sp�nningshuvudv�rk men inga tabletter. Kvinnan i slafen under mig hostade var femte minut hela natten. Det var n�ra att det hade blivit svarta rubriker om "kuddm�rdaren p� Norrpilen".

* Jag har f�tt nya Mac OS X Leopard! Otroligt flashig l�da, hologram och grejer... Men. Jag har inte gjort backup s� jag v�gar inte installera det �n. I helgen kanske.

* Farmen var p� landet hos momma medan jag var ute p� �ventyr. Lilla stumpan �ter medicin mot urinv�gsinfektion, en pasta i stor plastspruta och det tyckte nog momma skulle bli lite gruvsamt att ge, men hon hade inte beh�vt oroa sig. Lilla stumpan satt sn�llt i kn�et och slickade av medicinen fr�n mommas finger. Mina gosedjur �r s� himla kloka och rara.

* Jag lunchade med kollegor (det vill s�ga andra ensamf�retagare) h�rom dagen och det var s� trevligt. *vinkar till G* :-) Vi st�ngde in oss i konferensrummet med h�mtmat och kunde prata fritt om allt det d�r som bara folk i samma bransch och med samma v�rderingar kan f�rst�. G�r du runt och k�nner dig som den enda bl� stenen i ett grustag fullt av gula stenar s� �r detta kuren du beh�ver.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck