kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2007-09-21 - Londonhotell s�kes

Jag har �gnat halva f�rmiddagen �t att surfa p� l�gprishotell i London och �r nu mer obeslutsam �n n�gonsin. Vad �r det egentligen f�r surmular och puckon som skriver omd�men p� hotell? N�gra har inte ens hyfs nog att skriva ett eget omd�me, de kopierar n�gon annans (mycket positiva) kommentar, ger betyget 3 och s�tter "rekommenderas ej". Hur ska man tolka det?

Vidare i min klagos�ng: �r det bara jag, eller �r amerikaner s�rskilt gn�lliga? En beskriver hur han sovit med kl�derna p� ovanp� s�ngen med sin �verrock som skydd f�r h�ret f�r att han var r�dd att bli loppbiten.

Varf�r tar s�na m�nniskor ens in p� l�gprishotell?

Om jag �kte ensam eller med en kompis skulle jag f�rmodligen v�lja ett hostel, men nu �r det lilla hj�rtat som ska f�lja med och han kr�ver inget mindre �n dubbels�ng och egen dusch.

Alla ni normala m�nniskor d�rute, var bor ni n�r ni bor i London? Mejla mig med tips please: [email protected]. Thanx...

Signatur "Frustrerad hotells�kerska"



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck