kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2007-08-19 - M�lg�ng!

Jag k�nner mig litegrann som Polly just nu, jag har g�tt i m�l efter ett l�ngt lopp. Ett maratonlopp faktiskt som startade redan i �rsskiftet 2004-2005. Jag har inte f�tt n�n medalj men vetskapen om att det �r klart nu v�rmer i hela kroppen. (Det �r faktiskt klart nu! Det k�nns overkligt. �r det verkligen sant?)

Av bara farten (efterryckningar) spratt jag i morse upp ur s�ngen, satte ig�ng tv�ttmaskinen, tog en l�ngpromenad med hunden, st�dade k�ket, vattnade alla blommor och lagade frukost �t hj�rtat - alltihop f�re tio p� s�ndagsf�rmiddagen.

I kv�ll ska jag fira med middag p� fin restaurang, och jag har nyss best�llt det tryckta seminarieprogrammet fr�n Bok & Biblioteksm�ssan. H�r ska dreglas, dagdr�mmas och planeras f�r G�teborgsresa i slutet av september. Det �r jag v�rd... :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck