kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2007-07-18 - Scanner och stol

Jag surar. Min scanner kom till stan f�rra veckan men budfirman slarvade bort paketet och jag har br�kat med dem i flera dagar. I dag visade det sig att det fattas en viktig grej i l�dan (fr�n fabriken allts�, inte budfirmans fel) och varken tillverkaren eller f�rs�ljaren verkar s�rskilt intresserad av att l�sa problemet. S� nu sitter jag h�r med en obrukbar scanner. Morr.

Och ont i ryggen, d�ligt v�der och d�ligt hum�r.

� andra sidan. P� min f�delsedag vann jag helt ov�ntat ett lotteri! Jag visste inte ens att jag deltog, det var en dragning f�r prenumeranterna p� ett nyhetsbrev. Jag var �vertygad om att det var en mejlbluff �nda tills vinsten trillade ner i brevl�dan. Jag �r nu �gare till en Walkstool med b�rv�ska. N�e, den kan inte g�, den �r t�nkt att tas med n�r man g�r. Hm. �n s� l�nge har vi bara provsuttit den i k�ket men den �r s�kert till nytta (fast just d� n�r man vill ha den ligger den lika s�kert kvar i kl�dkammaren). :-)




� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck