kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2007-05-01 - P� 1 maj

Jo, jag vet, jag skriver v�rldens tr�kigaste inl�gg. I dag har jag inget viktigare att ber�tta �n att

- Scoobs har hittat ett litet skyddsrum (mot hastiga knallar typ sista april-fyrverkerier) l�ngst in under hyllan i hobbyrummet. Jag begriper inte hur han lyckas tr�ckla sig in dit. Men jag har hj�lpsamt h�ngt f�r ett badlakan s� att det bara �r nosen och ett litet bl�nk i �gat som skymtar d�rinne i dunklet. N�ns restlager fr�n i g�r har h�llit honom i skyddsrummet under delar av i dag ocks�.

- nej, vi tittade inte p� vare sig fyrverkerier eller brasa i g�r.

- idag var det stora d�ckbytardagen i grannskapet. Jag r�knade till fem byten. Vinterd�ck �r f�rbjudet fr�n och med i dag. Taurusen fick sina (utslitna) sommarsulor i s�ndags och Smarten f�rhoppningsvis i slutet av veckan. M�ste bara k�pa dem f�rst... ;-)

- om tre minuter blankt b�rjar "I hennes skor" p� n�n av filmkanalerna som vi har gratis just nu (tack vare smek-vecka hos Boxer). A fick nog av det TV-l�sa hush�llet (de gick �ver till digitals�ndning h�r 16 april) och k�pte resolut en Boxer-box. Nu kan jag se 5:an igen f�r f�rsta g�ngen p� 1,5 �r och har redan �teruppt�ckt OC.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck