kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2006-12-20 - Julprat

Okej, det �r kanske lite fantasil�st men ist�llet f�r att skriva en ny "inf�r julen"-text h�r s� vill jag puffa f�r den text om mitt julfirande som jag skrev 2004 och som jag fortfarande tycker h�ller.

St�rsta skillnaden �r att jag inte �r samvetsgrann vegetarian l�ngre. F�rsommaren 2005 h�nde det saker som gjorde att jag tvingades omprioritera mina st�llningstaganden. Det kostar mycket energi att st� f�r sina principer i alla l�gen, och d� var det en lyx jag inte hade r�d med. I dag �r l�get annorlunda men jag har �nnu inte hittat balans.

Med andra ord: jag t�nker �ta ett par skivor julskinka i �r. Och tunnbr�d, kakor, choklaaaaad, kn�ck och n�tter... :-)

N�r jag nu �nd� �r i julpratartagen vill jag p�minna om gr�na tomten. Du vet v�l om att du kan ge och f� tips om julklappar "med st�rre omtanke �n prislapp" p� grona-tomten.info.se. Vilket �r som helst ska jag fixa till den d�r sidans utseende, inneh�ll och funktion. Fast inte just nu.. ;-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck