kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2006-05-02 - Va, �re maj?!!

N�n klockreklam-spammare har tjuvl�nat mitt f�retags dom�nnamn som avs�ndaradress och jag drunknar i returmejl: "out of office", "mail delivery failure" blablabla. Lyckligtvis fungerar filtret s� jag dirigerar dem numera r�tt i soptunnan. Men det har redan kommit 280 och det �r inte ens lunch �n...

I helgen var vi p� nya Ikea i Sundsvall, dubbelt s� stort som det gamla och �ntligen med egen restaurang. Det var invigning onsdag till s�ndag och bland �ppningserbjudandena fanns paket med fem meter lakansv�v f�r 25 kronor, fem kronor metern allts�. S�dant g�r ju inte att motst�... :-) Fast jag borde ha k�pt fler paket; mamsen har slut p� underlakan och de g�r v�l inte att f� billigare �n 12:50 per styck?

Hela l�rdagen gick allts� till resa och shopping, s�ndagen till t�vlingsbestyr (A vann b�da klasserna :-) och m�ndagen till skrivbordsr�jning, d�ckbyte, biltv�tt och husdjursh�mtning, s� det blev inte mycket pysslat med l�genheten i helgen. Jag skulle beh�va vara ledig en vecka eller tre f�r att f� allt i ordning. H�h�jaja.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck