kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2006-04-10 - Ludd inne och ute

Jag har bara heminredning i huvudet just nu. Sladdar, f�sten, tyger, m�blering. Pyssel uppfyller all min lediga tid (och mer d�rtill, hysch, s�g inget till chefen... :-). Nysydda k�ksgardiner kom upp i g�r men mattan ligger fortfarande i en rulle, den m�ste dammsugas och helst tv�ttas. K och jag har lagt en gemensam best�llning hos www.stoffochstil.se och g�rdagens samtals�mne var "hur inkluderar man egentligen p�rlor i inredningen p� ett naturligt s�tt?" eftersom n�mnda firma utbjuder frestande vackra s�dana p� tillbeh�rssidan. Den enda kreativa id�n vi kom p� var att byta ut plastplupparna p� persiennsn�rena men vid n�rmare granskning �r nog inte de d�r sn�rena tv�ttade p� cirka 40 �r s� jag tror inte att p�rlorna g�r sig s� bra ...

Livet i den stora v�rlden tr�nger emellertid igenom heminredningsdimman ibland, som i dag till frukost. Man m�ste undra hur en 16-�rig grabb kan ligga d�d, obem�rkt, mitt i ett av stadens popul�raste friluftsomr�den, ett helt dygn? �versn�ad? J�drans aprilv�der i s� fall. :-(



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck