kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2006-04-06 - Kextankar

Jag �r inne p� dagens tredje Ballerina-kex och nu ser jag pl�tsligt n�got som jag aldrig sett f�rut: Det �r figurer som flyger drake p� kexpaketet. D�r i det r�da. Va? Varf�r d�? Hur l�nge har de funnits d�r?

Bananerna som jag borde �ta till mellanm�l �r sorgligt brunfl�ckiga och �verlever inte veckan.

P� tal om �verlevnad: Carpe Diem.

Teleteknikern som jag v�ntat p� i tre veckor beh�ver jag inte v�nta l�ngre p�. Han har n�mligen d�tt, tv� veckor f�re sin 44-�rsdag. Hyresv�rden som var klasskamrat visade mig annonsen. Nu har jag reklamerat den provisoriska installationen (sladden genom balkongd�rren, ni vet) men �n har ingen annan teletekniker h�rt av sig. Har det spritt sig n�t slags rykte..?

(Sensmoral: �t ett Ballerina-kex till f�r du vet �nd� aldrig vad som h�nder h�rn�st.)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck