kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2006-01-12 - Kommunikationer

I morgon ska mamsen komma och h�mta sin bil, sin dator och sin mobiltelefon hos mig. Va? N�, det �r inte alls s� att jag roffat �t mig dem... Datorn fick jag levererad f�re jul f�r att uppdatera webbl�sarna i den, men d� gick det liksom st� i projektet eftersom jag inte fick bredbandsuppkopplingen att funka... f�rst ig�r kom jag p� att jag kan tanka hem uppdateringarna via min egen dator och sedan f�ra �ver dem. (Ibland �r jag pinsamt okreativ...) Ja, och bilen gick s�nder h�romkv�llen s� jag fick bogsera den till verkstaden, och i den allm�nna villervallan blev mobiltelefonen kvar i sitt fack. Nu �r i alla fall bilen lagad, datorn uppdaterad och mobilen i s�kert f�rvar. Hur hon lyckats �verleva i flera dagar utan dessa tre kommunikationsting �r mig en g�ta. :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck