kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-12-07 - L�gesrapport

Jag jobbar massor och �nnu mer jobb ramlar in - det �r den tiden p� �ret. S� det f�r bli korta nyheter.

* Tv�ttstugef�ljetongen �r n�ra ett avg�rande. F�rra m�tet tog fyra timmar och var n�rmast kaotiskt. I dag l�g n�stan alla pusselbitar p� plats, vi finlirade en del detaljer och ska kolla upp n�gra sm�saker, sen �r vi klara f�r upphandling. Sk��nt. Bra blir det, jajamensan.

* Jag har lite pengar sparade i f�retaget s� nu har jag �ntligen v�gat best�lla den d�r datorn som jag suktat efter s� l�nge. (En iMac G5 f�rst�s.) Under tiden har de fallit lite i pris, s� nu r�ckte min budget faktiskt �ven till en bluetooth-adapter och en scsi-till-usb-adapter (hurra, jag har letat efter en s�n i flera �r!) till min b�rbara iBook samt ett usb-minne med tillh�rande mp3-spelare. Jisses, det blir rena julafton med paket�ppningar h�r fram�ver. Ehh, ja. Julafton blir det ju ocks�, fram�ver. Jag menar kanske dubbelt s� paketigt. Eller n�t. :-)

* F�r �vrigt �r Scooby bra i magen. Han verkar ocks� ha vant sig vid det nya fodret som ska vara skonsammare. Sen huttar jag �t honom en halv deciliter ekologisk fil med acidophilus och bifidus d� och d� f�r att st�rka bakteriestammen i tarmen. Vi f�r v�l se om det hj�lper.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck