kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-10-16 - Saker man g�r i farten

Husdjuren och B kommer ofta och h�lsar p� mig, i turordning, n�r jag sitter vid datorn och jobbar. Kornelia och Scooby vill bli kliade, Macro vill sitta i kn�et och B vill kramas och prata lite. H�romdagen var jag s� inne i ett jobb att jag fr�nvarande b�rjade klia B i nacken med v�nsterhanden, vilket jag blev varse f�rst n�r jag h�rde ett d�mpat fniss.

Jag anar tendenser till den distr�a husmodern som torkar ungarna i ansiktet med disktrasan, hystar in steken i ett sk�p ist�llet f�r i ugnen och kommer till jobbet med sopp�sen ist�llet f�r handv�skan.

Fast jag har ju varken handv�ska eller sopnedkast s� det sistn�mnda �r kanske ingen st�rre risk. Inte lagar jag stek heller, vegetarian som jag �r. �terst�r disktrasan - nja, �n har husdjuren klarat sig men B kanske ligger pyrt till. Borde nog varna honom.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck