kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-09-27 - Hemlighetsmakeri

Jag har p�tagliga problem med att sova p� n�tterna och sk�ta jobbet p� dagarna, eftersom hj�rnan helst av allt sysslar med mitt nya intresse.

Det m�rkv�rdiga �r att s� m�nga bitar pl�tsligt faller p� plats, n�stan helt utan anstr�ngning och fort g�r det. Jag har l�rt mig massor p� bara n�gra dagar och alltihop passar precis ihop med s�dant som jag kunde och hade redan f�rut. Somligt �r faktiskt rena uppenbarelsen. Jag beh�ver knappt formulera n�sta fr�ga f�rr�n svaret finns rakt framf�r mig. Det h�r �r ett projekt som bara v�ntat p� att h�nda.

Det k�nns som om jag r�kat lyfta p� locket till en dammig gammal kista och hittat guld.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck