kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-08-02 - Ladgrubbel och hallkonst

Tja, jag t�nkte k�pa mig en vanlig liten br�dlada som tv� personer river p� en helg med kofot och skjutsar hem p� sl�pvagn - men de erbjudanden jag f�tt �r h�ga j�ttelador med tunga skjutportar och h�gst tveksam takkvalitet. De �r gratis men hur g�r man f�r att riva dem och vad kostar frakten? Inte t�nker jag v�l balansera p� ett fem meter h�gt tak som hotar rasa in, men hur ska man annars f� ner pl�tarna? Hm, det h�r blev avgjort mer komplicerat �n jag t�nkt mig. � andra sidan �r det en v�ldig massa gratis virke, pl�t och beslag.

Mitt andra betydligt mindre grubbel f�r dagen �r vad jag ska ha i ramarna i hallen.

Vill ni hj�lpa mig genom g�ra en bild?

D� blir det ett galleri med originalkonst av mina (n�t)v�nner, och det vore ju hur kul som helst!

Jag har t�nkt mig att temat ska vara "V�lkommen/V�lkomnande" eftersom de h�nger precis innanf�r ytterd�rren. Det �r fem silvergr� ramar i storlek 21x30 cm, tv� ska bytas ut s� att alla blir likadana. Det �r f�rresten Ikeas "Reslig". Tekniken kan vara vilken som helst.

Har du lust att g�ra en insats s� mejla: [email protected]

Jag har tagit bort bilden; l�nkningen slutar funka efter n�gra timmar och jag hittar inget fel.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck