kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-07-31 - Sensommarstunder

Jag och L satt i halvskuggan under en enorm bj�rk och pratade i flera timmar medan bj�rkfr�n eller vad det nu var singlade ner mot marken, i v�r mat, i kaffet, i h�ret, p� kl�derna, p� bordet... Sm� ljusgr�na paljettstj�rnor �verallt. N�r jag m�r bra som nu kan s�dana sm�saker g�ra mig f�nigt glad.

I dag ska jag k�pa en lada. Det har jag aldrig gjort f�rut s� jag undrar lite hur det ska g� till att f� hem den, men det ordnar sig nog. B ser skeptisk ut men han har vant sig vid att jag g�r udda saker.

Fram�ver m�ste jag ocks� k�pa en ny station�r dator men jag drar p� det i det l�ngsta eftersom jag d� blir tvungen att uppgradera mina dyra program. Nu har Apple just slutat s�lja mitt f�rstahandsval, Imac:en som p�minner om en skrivbordslampa, och jag undrar nyfiket och lite bekymrat vad som ska komma i dess st�lle. N�got betydligt mer sl�tstruket antar jag. :-(

Dessutom m�ste jag nog f�rs�ka s�lja den gamla trotj�naren, komplett med cd-br�nnare, flat- och diascanner, ritplatta, zipdrive och A3-fotoskrivare. Jag har inte plats f�r den.

I kv�ll �r vi bjudna p� grillfest ... och i morgon �r det augusti. Jisses.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck