kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-07-28 - I sommartid

Spikar fast sladdar. Klistrar fan�r p� r�a kanter (och f�r sm� h�l i fingertopparna, det sviiiiider!). M�lar om f�stet till handuksst�ngen i badrummet. B�r saker till och fr�n f�rr�det. �verv�ger att �verge id�n om en f�llbar l���ng v�gghylla i k�ket. Eller kanske inte. Jag har ju redan k�pt grejerna - men blir det egentligen bra?

Undrar lite �ngsligt om jag ska hinna st�da upp h�r hemma innan n�sta projekt startar, i helgen ungef�r.

Jag har en centimeterl�ng repa p� n�san f�r att katten dr�mde mardr�mmar p� min huvudg�rd, och en centimeterl�ng repa p� yttersta pekfingerleden f�r att jag slipade lien med ett avbrutet och alldeles f�r kort bryne.

H�r utlovas det v�rmeb�lja f�r yranfolket. Det b�r inneb�ra att jag hittar folk sovande i syrenbuskarna ute p� g�rden i helgen. I dag hittade vi n�gra krossade r�a �gg p� gr�set, och fyra tomma 18-pack. Vad g�r man med s� m�nga r�a �gg p� gr�smattan en tisdagkv�ll? Blandar grogg? Kastar dem p� varandra? Har jongleringst�vling?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck